Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů |
Author: |
Vašková, Zdeňka
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce na téma "Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů" se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu a následně její konkurenceschopností. Základem praktické části je analýza současného stavu na trhu centrálních vysávacích sys-témů a hlavně vlastní zpracování marketingového plánu pro firmu HP TRONIC, s.r.o.Je zde popsána historie, současnost a plány do budoucna při strategii prodejů centrálních vy-sávacích systémů. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuto několik návrhů a dopo-ručení na zlepšení propagace tohoto systému a jsou navrhnuty akční programy pro zvýšení prodeje systému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5952
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8959
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account