Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů
Autor: Vašková, Zdeňka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce na téma "Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů" se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu a následně její konkurenceschopností. Základem praktické části je analýza současného stavu na trhu centrálních vysávacích sys-témů a hlavně vlastní zpracování marketingového plánu pro firmu HP TRONIC, s.r.o.Je zde popsána historie, současnost a plány do budoucna při strategii prodejů centrálních vy-sávacích systémů. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuto několik návrhů a dopo-ručení na zlepšení propagace tohoto systému a jsou navrhnuty akční programy pro zvýšení prodeje systému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5952
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8959


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašková_2008_dp.pdfZablokované 1.018Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vašková_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet