Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77
Autor: Bittnarová, Jarmila
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5971
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8191


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bittnarová_2008_dp.pdfZablokované 1.593Mb PDF Zobrazit/otevřít
bittnarová_2008_vp.doc 146.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bittnarová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet