Fair trade v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fair trade v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fair trade v marketingových komunikacích
Autor: Krutílková, Pavla
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o novém, rostoucím konceptu Fair Trade. Teoretická část analyzuje problematiku CRS, zeleného marketingu, marketingových komunikací i globálních problémů. Praktická část se zabývá historií Fair trade a principy jeho fungová-ní. Analyzuje, jaké stojí před Fair trade limity a výzvy. Hlavní část praktické části je věnována Fair trade v marketingových komunikacích, a to ve světe i nás. Popisuje, jak je Fair trade komunikován jak ziskovými, tak neziskovými organizacemi. Naznačuje, proč je možné Fair trade považovat za marketingovou hodnotu. V závěru práce je vyhodnocen dotazník o etickém nakupování mladých lidí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6029
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7466


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krutílková_2008_bp.pdfZablokované 1.453Mb PDF
krutílková_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krutílková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet