Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping
Autor: Jandurová, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Súčasťou mojej bakalárskej práce je analýza call centra Prvej stavebnej sporiteľne, a.s.Teoretická časť je venovaná podstate finančného a bankového marketingu a súčasným trendom na bankovom trhu. Praktická časť sa zameriava na charakteristiku spoločnosti, vrátane histórie, jej postavenia na trhu a analýzu prostredia. V ďalšej časti je zanalyzované samotné call centrum pomocou hodnotiacich kritérií mystery shoppingu a zhodnotenie telefonických hovorov uskutočnených v call centre. Na konci sú zhrnuté návrhy a odporúčania, ktoré by mohli prispieť k ďalšiemu rozvoju v call centre PSS a.s
URI: http://hdl.handle.net/10563/6043
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jandurová_2008_bp.pdfZablokované 1.559Mb PDF
jandurová_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jandurová_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet