Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Autor: Tomanová, Petra
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/606
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3742


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomanová_2006_dp.pdfZablokované 1.138Mb PDF
tomanová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomanová_2006_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet