Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace
Autor: Slavík, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: ABSTRAKT Diplomová práce "Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace" se zabývá studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového sektoru. V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na ni se zabývá studiem marketingové komunikace. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze marketingová komunikace České Mountainbikové Asociace, ve které je hodnoceno provedení jednotlivých komunikačních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrh komunikační strategie organizace na jeden rok.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6129
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7560


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slavík_2008_dp.pdfZablokované 1.962Mb PDF Zobrazit/otevřít
slavík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slavík_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet