Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.
Autor: Důbravová, Marcela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní komunikace se zákazníky, která může zvýšit konkurenceschopnost podniku na trhu. Pojmem zákazník je chápán dodavatel, za-městnanec i odběratel firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky u společnosti CAIS s.r.o. a její vliv na konkurenceschopnost podniku a vypracování návrhu na její zlepšení a zvýšení tak podnikové konkurenceschopnosti na jinak homogenním trhu. Analýza se zabývá všemi prostředky komunikace se zákazníky jako jsou kontaktní centra, internetové stránky, osobní kontakt i propagace firmy. Pomocí této analýzy zhodnotím stu-peň zavedení CRM do podnikové organizace, popřípadě možnosti a připravenost firmy na změnu dosavadní strategie firmy. V závěru navrhuji kroky a prostředky potřebné k dosažení potřebné fáze CRM a návrhy na změnu komunikace se zákazníky firmy, ale také možnosti a postupy získávání nových zá-kazníků, jakož i upevňování a prohlubování všech vztahů společnosti se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6139
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9773


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
důbravová_2008_bp.pdfZablokované 13.81Mb PDF
důbravová_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
důbravová_2008_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet