Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Šuleř, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:50:13Z
dc.date.available 2010-07-16T17:50:13Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6181
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je identifikace klíčových atributů českého televizního zpravodajství s ohledem na jejich uplatnění při přípravě a realizaci marketingových kampaní. Práci tvoří tři části. Teoretická část poskytuje základní rámec, ve kterém lze prostředí českého televizního zpravodajství studovat, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem zaměřeným na divácké priority spojené se sledováním českého televizního zpravodajství. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projektové části návrhy, zaměřené na optimalizaci procesu řízení marketingověkomunikačních kampaní zpravodajství České televize. Práce potvrzuje hypotézu, že skupina českých adolescentů a dospělých preferuje z dostupných typů propagace formu aktuální upoutávky, s tím, že existují významné rozdíly v postojích a preferovaných formách propagace českého televizního zpravodajství u definovaných skupin české populace. Výzkum naopak vyvrací předpoklad kritického postoje českých dospělých a adolescentů vůči českému televiznímu zpravodajství. cs
dc.format 93 s., 41 s. příloh. cs
dc.format.extent 1644350 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Média cs
dc.subject marketing cs
dc.subject televize cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject ČT cs
dc.subject Media en
dc.subject Marketing en
dc.subject TVNews en
dc.subject Czech TV en
dc.title Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost cs
dc.title.alternative Key Attributes of The Czech TVNews and their Influence on The Ratings en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the identification of key attributes of the Czech TV news with regard to their use for preparation and implementation of marketing campaigns. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic framework for the study of the of the Czech TV news and allows to formulate a hypothesis. The empirical part is composed of results of a quantitative research focused on viewer's preferences in the Czech TV news. In the project part the thesis presents proposals aiming to optimize the process of marketing communications campaigns management of the News department of the Czech TV. The thesis confirms the hypothesis that Czech adolescents and adults prefer actual trailer from all available types of promotion. At the same time, it claims that there are significant differences in attitudes and in preferred forms of promotion in the Czech TV news in dif-ferent groups of the Czech population. The research, on the other hand, refuses the assump-tion of a negative attitude of Czech adolescents and adults towards the Czech TV news. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7619
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šuleř_2008_dp.pdfZablokované 1.568Mb PDF Zobrazit/otevřít
šuleř_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šuleř_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet