Analýza řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. jako podklad pro budoucí zavedení CRM systému

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. jako podklad pro budoucí zavedení CRM systému

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. jako podklad pro budoucí zavedení CRM systému
Autor: Šůstalová, Ivana
Vedoucí: Zmrzlík, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. a na základě jejího výsledku je navržen plán pro budoucí zavedení systému CRM. V teoretické části jsou vysvětlovány pojmy jako je systém CRM, řízení vztahů se zákazníky, spokojenost zákazníka a jsou zde také popisy jednotlivých analýz, které slouží k zhodnocení současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Závěr teoretické části práce pak pojednává o samotném plánování CRM systému. Praktická část vychází z poznatků získaných z provedených analýz a na základě těchto poznatků je v závěru praktické části, jako mé doporučení ke zlepšení současného stavu, vytvořen návrh na zavedení systému CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6234
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7410


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šůstalová_2008_bp.pdfZablokované 1.119Mb PDF Zobrazit/otevřít
šůstalová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šůstalová_2008_op.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet