Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari
Autor: Nováková, Petra
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6248
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8307


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2008_dp.pdfZablokované 1.773Mb PDF
nováková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nováková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet