Komunikační plán firmy STORY DESIGN, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy STORY DESIGN, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Hlávková, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:38:36Z
dc.date.available 2012-12-07T00:00:25Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6273
dc.description.abstract Marketingová komunikace integruje všechny dílčí komunikační aktivity společnosti, které do sebe zapadají jako kamínky mozaiky. Jeho úkolem je analyzovat situaci a marketingové cíle. Výsledná sdělení jsou konzistentní a především účinná. Jenom tak lze úspěšně budovat jednotný a žádoucí obraz společnosti v očích všech zúčastněných subjektů. Marketingová komunikace je jednou ze základních odpovědností vrcholového managementu každé firmy. cs
dc.format 57 s., 1s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1858768 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject analyse en
dc.subject marketing targets en
dc.subject promotion en
dc.title Komunikační plán firmy STORY DESIGN, a.s. cs
dc.title.alternative Communication plan of firm The STORY DESIGN, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Londová, Ivana
dc.date.accepted 2008-01-22
dc.description.abstract-translated Marketing communication integrates all partial communication activities of the society, which fit in just like the stones into the mosaic. Its goal is to analyze the situation and marketing targets. Resulting reports are consistent and primarily effective. Only this way is possible to build with success the unified and desirable image of the society in the eyes of all participating subjects. Marketing communication is one of the basic responsibilities of the top management of every company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7382
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hlávková_2008_bp.pdfBlocked 1.772Mb PDF View/Open
hlávková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
hlávková_2008_op.doc 231Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account