Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
Autor: Jendeková, Michaela
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné superlativů na publikum působí nebo proč drahé a mnohdy nekvalitní výrobky lidé objednávají, jsou-li skutečně tak nekvalitní. Poku-sili jsme se na tento druh reklamy podívat komplexně, vzali jsme v úvahu strukturu spotů, používaný jazyk i obraz, zeptali jsme se televizních diváků na jejich pocity a zkušenosti a zapracovali jsme předsudky a mýty, které s sebou teleshopping přináší. Poznatky, které jsme z dostupných zdrojů i vlastního průzkumu získali, nabízíme v této práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6291
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7591


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jendeková_2008_dp.pdf 2.953Mb PDF Zobrazit/otevřít
jendeková_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jendeková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet