Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi
Autor: Zaoralová, Hana
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6297
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7419


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zaoralová_2008_bp.pdfZablokované 2.294Mb PDF
zaoralová_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zaoralová_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet