Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti
Autor: Volejníková, Veronika
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6314
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volejníková_2008_dp.pdfZablokované 1.794Mb PDF
volejníková_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volejníková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet