Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou
Autor: Hanzelková, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik jsou tyto aktivity pro tuto společnost efektivní, obsa-huje mediální analýzu tištěného a webového PR a navrhuje další kroky, které mají za úkol posílit tento druh komunikace v dané organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6411
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanzelková_2008_bp.pdf 1.734Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanzelková_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanzelková_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet