Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce
Autor: Černotová, Alena
Vedoucí: Gábor, Peter
Abstrakt: Marketingová stratégia je dôležitou otázkou nielen pre podnikateľské subjekty, ale stále viac sa dostáva do popredia záujmu neziskových organizácii. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť a spracovať projekt marketingovej stratégie obce Ladce. Diplomová práca sa skladá z dvoch častí. V prvej teoretickej časti som na základe literárnych poznatkov objasnila špecifiká marketingu miest a obcí s dôrazom na strategické a marketingové plánovanie. Druhá, praktická časť obsahuje analytickú a projektovú časť. Analytická časť je venovaná súčasnému stavu a nedostatkom obce. Zhrnutie je prevedené v analýze vonkajšieho, vnútorného prostredia a SWOT analýze, ktorá uzatvára analytickú časť. Na základe poznatkov z analytickej časti je navrhnutý projekt marketingovej stratégie obce, ktorej hlavnú časť tvorí projekt zriadenia neziskovej verejnoprospešnej organizácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/641
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
černotová_2006_dp.pdfZablokované 827.3Kb PDF
černotová_2006_vp.doc 37.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
černotová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet