Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice
Autor: Janíčková, Petra
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice" je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6449
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janíčková_2008_dp.pdfZablokované 788.0Kb PDF
janíčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janíčková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet