Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů
Autor: Švajdová, Jitka
Vedoucí: Švec, Vlastimil
Abstrakt: Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu autorka ukazuje, jak psychosomaticky orientovaná příprava, ovlivňuje rozvoj osobnosti studentů, zejména nárůst psychosomatické kondice. Jsou zde zmiňovány postupy - psychosomatické disciplíny, které tento nárůstumožňují. Práce obsahuje impulsy a doporučení pro pedagogickou praxi, které byly formulovány na základě zjištěných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6520
Datum: 2008-05-30
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7796


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švajdová_2008_dp.pdfZablokované 528.1Kb PDF
švajdová_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švajdová_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet