Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit
Autor: Kubáčková, Zuzana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit, které by měly vést k přesvědčení a k získání nových klientů. Teoretická číst pojednává o problematice cestovního ruchu a lázeňství, konkurenci, reklamy či marketingového výzkumu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí Lázní Luhačovice, a.s. pomocí analýzy PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza konkurence, která obsahuje identifikaci hlavních konkurentů, srovnání produktů a situační analýzu. Výstupem pro projektovou část je zpracovná SWOT analýza a analýza vnímání konkurenceschopnosti hosty lázní Luhačovice. Projektová čast se skládá z plánu reklamních aktivit, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6532
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8289


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubáčková_2008_dp.pdfZablokované 11.23Mb PDF
kubáčková_2008_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubáčková_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet