Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club |
Autor: |
Březinová, Vendula
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na význam marketingových komunikací v souvislosti s prezentací konkrétní společnosti a její propagací. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění marketingových komunikací, jejich hlavních částí, forem a prostředků. Jednotlivé poznatky jsou následně aplikovány na reálnou formu propagace a prezentace dané společnosti se zaměřením na konkrétní projekt. Tento projekt je následně důrazněji charakterizován a blíže specifikován, včetně finální analýzy v praktické části práce. Ze získaných informací a dat vyplývajících z uskutečněné analýzy je vycházeno v projektové části. Finální, projektová část je zaměřena na přípravu nadcházejícího ročníku konkrétního projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6587
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet