Genderově senzitivní výuka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Genderově senzitivní výuka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Genderově senzitivní výuka
Autor: Krotilová, Monika
Vedoucí: Bělecký, Miroslav
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výuku dějepisu v 9.třídách základní školy z hlediska genderu. Obsahem teoretické části je shrnutí historického vývoje školství na území České republiky jako východisko k pochopení současnosti a dále deskripce současných právních předpisů v uvedené oblasti, které upravují stávající způsob a obsah vzdělávání. V praktické části je provedena deskriptivní analýza učebnice dějepisu 9. třídy základní školy z hlediska genderového pojetí. Na jejím podkladě je pak uskutečněn výzkum znalostí žáků 9. tříd v oblasti známých osobností minulosti i současnosti, kterým jsou prokázány důsledky takto pojatého přístupu k výuce. Na základě zjištění jsou pak ve třetí části diplomové práce ukázány možnosti změny v přístupu k výuce z hlediska doing genderu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6588
Datum: 2008-03-31
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.03.2013
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 1009218


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krotilová_2008_dp.pdfZablokované 534.8Kb PDF
krotilová_2008_vp.jpg 610.6Kb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít
krotilová_2008_op.jpg 481.1Kb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet