Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb
Autor: Mazal, Michael
Vedoucí: Buriánková, Eva
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum. V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6601
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7389


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mazal_2008_bp.pdf 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít
mazal_2008_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mazal_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet