Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT
Autor: Hrňa, Milan
Vedoucí: Prokopová, Zdenka
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je návrh a realizace databázového systému typu helpdesk, určeného pro hlášení, evidenci a zpracování požadavků uživatelů IS/ICT MěÚ ve Vsetíně. Navržený systém má umožnit nejen sběr a monitoring řešených požadavků na oddělení IS, ale na základě vyhodnocených dat a statistik také poskytne informace o vytíženosti či výkonnosti řešitelů, poukáže na oblasti, ve kterých dlouhodobě dochází k problémům . Aplikace bude postavena na technologiích PHP/SQL, k zadávání požadavků na straně uživatele bude využíván běžný webový prohlížeč, na serverové straně bude nasazen webový server Apache a SQL server MySQL.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6625
Datum: 2008-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav aplikované informatiky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9051


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrňa_2008_bp.pdfZablokované 1.943Mb PDF
hrňa_2008_vp.doc 296Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrňa_2008_op.doc 288.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet