Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s
Autor: Bureš, Vladislav
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6636
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bureš_2008_dp.pdfZablokované 4.872Mb PDF
bureš_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bureš_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet