Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště
Autor: Žertová, Martina
Vedoucí: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se definováním specifik služeb cestovního ruchu, jmenuji nástroje a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. Charakterizuji marketingové strategie a etapy strategického marketingového procesu. Posuzuji úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V praktické části provádím situační analýzu, SWOT a STEP analýzy cestovního ruchu mikroregionu Uherského Hradiště a na základě zjištěných informací vypracovávám projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu a jeho implementaci na mikroregion Uherské Hradiště.
URI: http://hdl.handle.net/10563/671
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4005


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žertová_2006_dp.pdf 995.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
žertová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet