Strategická analýza firmy Pavel Dudr

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategická analýza firmy Pavel Dudr

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategická analýza firmy Pavel Dudr
Autor: Koleková, Mária
Vedoucí: Dudr, Tomáš
Abstrakt: Práca je zameraná na spracovanie jednotlivých častí strategickej analýzy firmy Pavel Dudr. Charakterizuje niektoré marketingové analýzy a hlavne sa zaoberá praktickým využitím týchto analýz pre zhodnotenie postavenia spoločnosti z vnútorného a vonkajšieho pohľadu. Zisťuje silné a slabé stránky spoločnosti, jej príležitosti a ohrozenia, ale aj konkurenčné výhody a schopnosti a prednosti analyzovaného podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6735
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koleková_2008_bp.pdfZablokované 1.576Mb PDF Zobrazit/otevřít
koleková_2008_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koleková_2008_op.doc 231Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet