Sportovní marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní marketing

Show full item record

No preview available
Title: Sportovní marketing
Author: Křižka, Pavel
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejí­cích nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného segmentu na širokou veřejnost a to, jak veřejnost vnímá sportovní hvězdy, coby nosiče marketingových sdělení. Hlavní část práce pak tvoří případová studie, ve které zkoumám současný stav problematiky a předkládám možná východiska na příkladu nejznámější sportovní celebrity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6837
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7467


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křižka_2008_bp.pdfBlocked 845.7Kb PDF
křižka_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
křižka_2008_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account