Sportovní marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Křižka, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:43:24Z
dc.date.available 2010-07-16T22:43:24Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6837
dc.description.abstract Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejí­cích nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného segmentu na širokou veřejnost a to, jak veřejnost vnímá sportovní hvězdy, coby nosiče marketingových sdělení. Hlavní část práce pak tvoří případová studie, ve které zkoumám současný stav problematiky a předkládám možná východiska na příkladu nejznámější sportovní celebrity. cs
dc.format 55 s., 5 s. přílohy cs
dc.format.extent 866026 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject sport cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject celebrity cs
dc.subject Beckham cs
dc.subject Marketing communiactions en
dc.subject sports en
dc.subject sponsoring en
dc.subject celebrities en
dc.subject Beckham en
dc.title Sportovní marketing cs
dc.title.alternative Marketing and sport en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The following work describes and is analysing utilisation of marketing communications at the area of sports and using of sport's celebrities for corporate marketing communications. It's focused on sponsoring as an important tool of modern marketing communications. Marketing research is also part of this work and is analysing how advertisement (as a part of decscribed segment) affects the public and on what public thinks about sport stars as bearers of comercial messages. The main part of my work is the analysis of the actual situation and possible solutions based on example of the most known sport celebrity today. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7467
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
křižka_2008_bp.pdfBlocked 845.7Kb PDF View/Open
křižka_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
křižka_2008_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account