Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Autor: Hoštácky, Ondrej
Vedoucí: Dudleston, Sally
Abstrakt: Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6859
Datum: 2008-04-29
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9893


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hoštácky_2008_bp.pdfZablokované 799.5Kb PDF
hoštácky_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hoštácky_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet