Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.
Autor: Bártová, Pavla
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce analyzuje předvolební kampaně politických stran a sdružení nezávislých kandidátů na menších městech. Objasňuje základní pojmy a principy politického marketingu, popisuje předvolební kampaně na malých městech, dále pak podrobně analyzuje některé z nich, srovnává je, vyhrazuje jejich specifika. Věnuje se také komunikaci s občany v mezivolebním období. Závěrem pak vyhodnocuje, co je v dané oblasti důležité a doporučuje postupy, které mohou výrazně napomoci stranám a sdružení v předvolebním boji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6945
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bártová_2008_bp.pdf 6.484Mb PDF Zobrazit/otevřít
bártová_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bártová_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet