Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Autor: Kepák, Aleš
Vedoucí: Staňková, Eva
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace a popsal jed-notlivé strategie a prvky podpory prodeje. Poté jsem popsal nejvýznamnější společnosti v odvětví hobbymarketů a určil hlavního konkurenta společnosti XY. Na základě zjištěných informací, srovnání s konkurencí a také po samostatné analýze účinnosti konkrétní akce na podporu prodeje jsem navrhl některé možné způsoby zdokonalení sales promotion aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6985
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kepák_2008_bp.pdfZablokované 1.548Mb PDF Zobrazit/otevřít
kepák_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kepák_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet