Business strategie SBU TEKOO REALITY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Business strategie SBU TEKOO REALITY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Business strategie SBU TEKOO REALITY
Autor: Borák, Petr
Vedoucí: Řešetka, Miroslav
Abstrakt: Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak jsou všechny teoretické poznatky aplikovány v praxi. Závěry všech analýz nám poslouží k sestavení SWOT analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6986
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7371


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
borák_2008_bp.pdfZablokované 1.164Mb PDF
borák_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
borák_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet