Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s.
Autor: Hanajíková, Jana
Vedoucí: Majzel, Peter
Abstrakt: Bakalársku prácu, ktorú práve začínate čítať, som spracovala na tému Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s. Prácu som rozdelila na dve časti. V teoretickej časti som s pomocou odbornej literatúry vysvetlila, čo je to spokojnosť zákazníka, prečo je výskum spokojnosti zákazníka dôležitý, ako ho realizujeme a ako ho využívame. V praktickej časti som prostredníctvom dotazníkov zisťovala spokojnosť zákazníkov so spoločnosťou PVS, a.s. Výsledky prieskumu som vyhodnotila, graficky spracovala a na ich základe som spoločnosti vyslovila určité návrhy a doporučenia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7002
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7380


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanajíková_2008_bp.pdf 703.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
hanajíková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanajíková_2008_op.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet