Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent
Autor: Slaběňáková, Radka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat turistické aktivity v oblasti TW. Proto byl zkoumán potenciál vytvoření rekreačního programu nazvaného "A Day OUT at the Wells" (Výlet do Wells), který by spojoval několik turistických atrakcí s velmi známou "A Day at the Wells", interaktivní expozicí georgiánského TW v centru města. Návštěva Spa Valley Railway (parní vlaky z TW do nedaleké Groombridge), Pantiles (lázeňská kolonáda v centru města) a dalších míst bude propagována jako balík atrakcí za slevněné paušální vstupné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7077
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9720


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slaběňáková_2008_bp.pdf 536.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
slaběňáková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slaběňáková_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet