Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu
Autor: Polišenská, Monika
Vedoucí: Schneider, Jaromír
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České republiky, definice marketingové komunikace a její nové trendy. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat a primárních dat. Závěr praktické části je věnován alternativnímu řešení problémových oblastí a vytvoření projektu marketingové strategie, která by přispěla k rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7123
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9039


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polišenská_2008_bp.pdf 862.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
polišenská_2008_vp.pdf 60.86Kb PDF Zobrazit/otevřít
polišenská_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet