Marketingový mix pro Fast food Sushi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix pro Fast food Sushi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix pro Fast food Sushi
Autor: Poborská, Klára
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje okolní konkurenci a konkurenci působící v oboru zdravé výživy, čímž zkoumá, zdali je vůbec situace příznivá ke vstupu na trh a je tedy opodstatněné, přistoupit ke tvorbě marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7135
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poborská_2008_bp.pdfZablokované 546.5Kb PDF
poborská_2008_vp.zip 17.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
poborská_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet