Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Procházková, Lada
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:52:49Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:02Z
dc.date.issued 2006-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/713
dc.description.abstract Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu výuky. cs
dc.format 41 s. cs
dc.format.extent 325796 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2008
dc.subject Pedagogická komunikace cs
dc.subject Verbální a neverbální komunikace cs
dc.subject Sociální a pedagogická interakce cs
dc.subject Interpersonální komunikace cs
dc.subject Vztahy mezi učiteli a žáky cs
dc.subject Vyučování cs
dc.subject Pedagogig communication en
dc.subject Verbal and nonverbal communication en
dc.subject Social and pedagogig interaction en
dc.subject Interpersonal communication en
dc.subject Terms between teacher and pupil en
dc.subject Teaching en
dc.title Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti cs
dc.title.alternative Communication in schools and its peculiarities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2006-06-20
dc.description.abstract-translated Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher's acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic communication and it's importance in learning process. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2009
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade B
local.subject žák a učitel cs
local.subject komunikace cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject teacher and learner en
local.subject history of communication en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View
procházková_2006_bp.pdfBlocked 318.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account