Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o. |
Autor: |
Niklová, Michaela
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření nabídky firmy Tefi-Tex, s.r.o. za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a získání nových zákazníků. V teoretické části jsem se zabývala třemi oblastmi, které jsou podle mého názoru klíčovými pro úspěšné dosažení stanoveného cíle. Je to řízení vztahů se zákazníky, nabídka nového výrobku či služby a propagace nového výrobku. V praktické části jsem pak konkrétně popsala současnou situaci firmy Tefi-Tex všech tří oblastí, dále možnosti zlepšení vztahů se zákazníky, možnosti nabídky nových produktů či služeb zákazníkům a vhodnou formu propagace těchto nových výrobků a služeb. Mým cílem bylo navrhnout konkrétní nabídku nové služby pro zákazníky firmy Tefi-Tex a zároveň najít takovou formu propagace, která bude nejvhodnější jak pro firmu, tak pro její zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7221
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
8930
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet