Strategie marketingové komunikace na personálním trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie marketingové komunikace na personálním trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie marketingové komunikace na personálním trhu
Autor: Byrtusová, Alexandra
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci jednotlivá doporučení
URI: http://hdl.handle.net/10563/7240
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
byrtusová_2008_dp.pdfZablokované 1.013Mb PDF Zobrazit/otevřít
byrtusová_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
byrtusová_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet