Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ernest, Barbara
|
|
dc.contributor.author |
Koutná, Karla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:33:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:33:11Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7345
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá kompetencemi pomáhajících profesionálů. Uvádí jejich identifikaci (vědomosti, schopnosti a dovednosti, hodnoty) i způsoby měření a hodnocení. Obsáhlá část je věnována nástrojům posilování kompetencí během studia (supervize, koučink, mentoring s tutoringem) a je v ní vyzdvižen význam reflektované praxe pro efektivní přípravu na výkon profese. Výzkumná část popisuje subjektivní vnímání získaných profesních kompetencí a jejich posun studenty sociální pedagogiky FHS UTB ve Zlíně. Na základě jejich návrhů se snaží nalézt doporučení k efektivně vykonávaným studentským praxím budoucích sociálních pedagogů. |
cs |
dc.format |
68 |
cs |
dc.format.extent |
537498 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogogika
|
cs |
dc.subject |
pregraduální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
competences
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
pregradual education
|
en |
dc.title |
Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání. |
cs |
dc.title.alternative |
Practice as a tool for incrasing competences of the future social padagogue in the context of pregradual education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Competences of aiding professionals are topic of this thesis. It introduces their identification (knowledge, capability and skills, values) together with methods of its measurement and evaluation. A considerable part of the work deals with enhancing competences during training (i.e. supervising, couching, mentoring and tutoring) and here also the importance of reflected practice in efficient training for professional performance is highlighted. The research part describes subjective perceiving of gained professional competences and their changes due actions of students of social pedagogy at FHS UTB Zlin. By means of their suggestions an attempt is made to find out recommendations for effective practicing of future social pedagogues. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7755
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
odborné praxe
|
cs |
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
vocational practice
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam