Komunikační strategie Magistrátu města Zlína

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Magistrátu města Zlína

Show simple item record

dc.contributor.advisor Masaříková, Marie
dc.contributor.author Heřmánková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:52:21Z
dc.date.available 2010-07-17T02:52:21Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7379
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii Magistrátu města Zlín, jakým způsobem komunikuje s vybranými cílovými skupinami (občany či médii), jak probíhá komunikace uvnitř organizace, tzn. se zaměstnanci. Výsledným cílem práce je navržení možných opatření ke zlepšení interní komunikace magistrátu. Teoretická část se zabývá komunikační strategií obecně, vysvětluje pojem Public Relations, popisuje cílové skupiny a komunikaci s nimi, a to jakých nástrojů lze ke komunikaci využít. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe a popisuje, jak probíhá komunikace Magistrátu města Zlína uvnitř i navenek. cs
dc.format 70 s., 1s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3149746 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject magistrát cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject odbor cs
dc.subject oddělení cs
dc.subject občan cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject municipal authorities en
dc.subject communication en
dc.subject department en
dc.subject detachement en
dc.subject inhabitant en
dc.subject employee en
dc.title Komunikační strategie Magistrátu města Zlína cs
dc.title.alternative Communication policy of Municipal authorities of Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated Bachelor work is targeting the communication policy of Municipal auuthorities of Zlín, what kind of way it communicates with choices final target audience (inhabitans or media), how runs communication inside organization, that means with employees. Resulting aim of work is to suggest possible steps to improvement internal communication municipal authorities. Theoretical part deals with communication policy generally, explains notion Public Relations, describing target audience and communication with them, respectively which implements it is possible to use to communication. Practical part shows theoretical findings to practise and describing, how runs communication of Municipal authorities of Zlin inside and on the outside. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cs
dc.thesis.degree-discipline Public economics and administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 7345
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
heřmánková_2008_bp.pdfBlocked 3.003Mb PDF View/Open
heřmánková_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
heřmánková_2008_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account