Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.
Autor: Matys, Michal
Vedoucí: Friedl, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7436
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8299


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matys_2008_dp.pdfZablokované 541.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
matys_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matys_2008_op.doc 160Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet