PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Autor: Dvorská, Jitka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje podstatu interní komunikace ve výrobní společnosti, její úlohy, důležitost, nástroje, cíle, cílové skupiny a následky nefungující interní komunikace. Součástí práce je taktéž průzkum spokojenosti jedné ze skupin zaměstnanců konkrétní výrobní společnosti, jehož výsledky by měly potvrdit vysokou důležitost kvalitní interní komunikace pro spokojenost zaměstnanců a pozitivní vnímání zaměstnavatele. Postoje a názory stávajících zaměstnanců mohou být užitečné jak pro strategii interní komunikace, tak pro návrh strategie komunikace externí užívané mimo jiné při náboru nových zaměstnanců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7492
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvorská_2008_bp.pdf 2.336Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvorská_2008_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvorská_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet