Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků
Autor: Krajčová, Helena
Vedoucí: Šnédar, Libor
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problematikou obchodní taktiky a strategie společnosti AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu zajištění a vymáhání závazků. Hlavní zřetel je kladen na metodiku řízení a její informační podporu a zdůrazňuje především preventivní prvky. Úspěšnost bezproblémového inkasa pohledávky má počátek již při vzniku obchodního vztahu. Právě to je okamžik, kdy na základě potřebného množství kvalitních informací zvažujeme volbu platebních instrumentů či způsob zajištění budoucí pohledávky a pokud nastane situace, kdy nám odběratel neplatí, máme na výběr z různých druhů vymáhání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/752
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3872


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčová_2006_dp.pdfZablokované 746.6Kb PDF
krajčová_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krajčová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet