Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o.
Autor: Vičíková, Tereza
Vedoucí: Semančíková, Monika
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je specifikovat způsoby měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje informace týkající se problematiky spokojenosti zákazníků a její způsoby měření. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy Datec Retail Solutions s.r.o., analýzu současného měření spokojenosti zákazníků ve firmě, mé vlastní zjišťování spokojenosti zákazníků, doporučení a návrhy pro zkvalitnění komunikace se zákazníky, které povedou k větší spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7565
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vičíková_2008_bp.pdfZablokované 1.069Mb PDF
vičíková_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vičíková_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet