Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.
Autor: Hamrlíčková, Eva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7581
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8203


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hamrlíčková_2008_dp.pdf 1.575Mb PDF Zobrazit/otevřít
hamrlíčková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hamrlíčková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet