Současný stav a nové trendy public relations

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný stav a nové trendy public relations

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný stav a nové trendy public relations
Autor: Voláková, Vendula
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je popis současného stavu a nových trendů public relations. Cílem práce je tedy definovat pojem public relations, uvést jeho členění a poukázat na vztahy mezi public relations a ostatními formami marketingových komunikací. Součástí teoretické práce je také detailní popis media relations, jakožto významném výstupu PR aktivit. Praktická část pokračuje popisem současného stavu public relations jak v zahraničí, tak u nás. Součástí práce je také detailní analýza projektu CoolKeg, na kterém pracovala agentura Ogilvy PR, spolu s tabulkami a grafy analyzujícími monitoring výstupů v médiích. Poslední část této práce je věnována novým trendům a zamyšlením se nad budoucností tohoto oboru, který má svůj vrchol stále před sebou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7604
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
voláková_2008_bp.pdfZablokované 7.819Mb PDF
voláková_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
voláková_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet