Současný stav a nové trendy public relations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný stav a nové trendy public relations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Voláková, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:28:34Z
dc.date.available 2010-07-17T04:28:34Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7604
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je popis současného stavu a nových trendů public relations. Cílem práce je tedy definovat pojem public relations, uvést jeho členění a poukázat na vztahy mezi public relations a ostatními formami marketingových komunikací. Součástí teoretické práce je také detailní popis media relations, jakožto významném výstupu PR aktivit. Praktická část pokračuje popisem současného stavu public relations jak v zahraničí, tak u nás. Součástí práce je také detailní analýza projektu CoolKeg, na kterém pracovala agentura Ogilvy PR, spolu s tabulkami a grafy analyzujícími monitoring výstupů v médiích. Poslední část této práce je věnována novým trendům a zamyšlením se nad budoucností tohoto oboru, který má svůj vrchol stále před sebou. cs
dc.format 67 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 8199466 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject světový PR trh cs
dc.subject PR trh v České republice cs
dc.subject organizace působící v oblasti PR cs
dc.subject agentura cs
dc.subject zadavatel cs
dc.subject produkt cs
dc.subject medialist cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject setkání s novináři cs
dc.subject monitoring výstupů v médiích cs
dc.subject nové trendy public relations cs
dc.subject Public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject worldwide PR en
dc.subject PR in the Czech Republic en
dc.subject organisations operating in PR en
dc.subject agency en
dc.subject submitter en
dc.subject product en
dc.subject medialist en
dc.subject press release en
dc.subject journalist meeting en
dc.subject media monitoring en
dc.subject new trends of public relations en
dc.title Současný stav a nové trendy public relations cs
dc.title.alternative Present and new trends of public relations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The subject of bachelor thesis is a description of the present and new trends of public relations. The aim of thesis is definition of public relations, segmentation and to refer to relations between public relations and other forms of marketing communications. The part of theoretic thesis is a detail description of media relations. Media relations belong to important activity of public relations. The practical thesis continues a desctiption of the present public relations abroad and in the Czech Republic. The part of practical thesis is also the detail analysis of CoolKeg project with a few tables ane graphs monitoring of media. The project was created by Ogilvy PR. The last part of this thesis deals with new trends and future of this subject. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7491
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
voláková_2008_bp.pdfBlocked 7.819Mb PDF View/Open
voláková_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
voláková_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account