Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací
Autor: Kargl, Rudolf
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7605
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7592


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kargl_2008_dp.pdfZablokované 1.612Mb PDF
kargl_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kargl_2008_op.doc 96Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet